do. jun 20th, 2024
Leestijd: < 1 minuut

Utrecht,  – KnowBe4 heeft Cindy Zhou benoemd tot zijn Chief Marketing Officer. In deze rol is Zhou verantwoordelijk voor de ontwikkeling van KnowBe4’s wereldwijde marketing, public relations en sales development-strategie.

Zhou brengt veel expertise mee dankzij meer dan twintig jaar ervaring in het opbouwen van high-impact marketing. Ze heeft een bewezen staat van dienst in het helpen van bedrijven bij hun groei, zowel als leidinggevende en als adviseur. Zhou is lid van het netwerk Chief als voorvechter van vrouwen in technologie en cybersecurity. In die hoedanigheid organiseert ze rondetafelbijeenkomsten voor vrouwen in security. In 2023 is ze voor de derde keer uitgeroepen tot DCA Live 2023 Star CMO en is ze eveneens erkend als een Top 101 B2B Marketing Influencer door CMO Huddles.

“We zijn erg blij Cindy als onze nieuwe Chief Marketing Officer te verwelkomen bij KnowBe4”, zegt Stu Sjouwerman, CEO van KnowBe4. “Haar uitgebreide ervaring en prestaties in cybersecurity marketing maken haar de ideale kandidaat voor het leiden van onze wereldwijde marketing, PR en sales development. Haar passie voor de industrie weerspiegelt KnowBe4’s toewijding aan het leveren van een goede klantervaring, om klanten te helpen met het beter beschermen van zichzelf en hun organisaties. We zijn ervan overtuigd dat Cindy’s expertise ons helpt om onze positie als marktleider in het versterken van security culture en awareness verder te verstevigen.”

“Mijn beslissing om bij KnowBe4 te gaan werken is beïnvloed door een aantal belangrijke factoren, waaronder de missie van de organisatie, de cultuur en bovenal de mensen en het geweldige team waarmee ik nu mag samenwerken”, aldus Zhou. “Ik kijk ernaar uit om KnowBe4’s marketing, PR en sales development met mijn ervaring te stimuleren, om daarmee de aanwezigheid van KnowBe4 op de markt te versterken.”

Door Redactie