In RESELLERS BUSINESS staat de I(C)T & TELECOM Reseller en zijn klant centraal.
USP’s
- .Content wordt geschreven vanuit de RESELLER en zijn KLANT.
- Trendsettend en vernieuwend in combinatie met een DIGIZINE.
- Modern magazine met onderscheidend Look en Feel.
- Frisse moderne website voor delen content.
- Scherpe tarieven voor content, interviews en advertising.
DOELGROEP – VERSPREIDING
De printeditie wordt in 1e instantie via controlled circulation gratis verzonden aan: De Computervakhandel, Internet Services Providers, Retail & Franchiseketens, Telecom & I(C)T Consultants, Telecom Resellers & Telecom Distributeurs, I(C)T Resellers & Distributeurs, Managed Service Providers (MSP’s), Systembuilders en Integrators, Telecom & VoIP Providers en Vendors.
Resellers Business informeert de ICT- en Telecom Reseller over marktonderzoek, trends en nieuws over producten, diensten, partnerprogramma’s, events etc. Maar geeft de reseller, distributeur en leverancier ook inzicht in de “ervaringen” en behoefte van de MKB’er. Dit alles gericht op het geven van nieuwe inzichten en kansen in de ICT- en Telecomsector.
POSITIONERING RESELLERS BUSINESS
“De kracht van onze uitgeverij ligt in onze kennis van de markt voor ondernemers, die we al 15 jaar bediend hebben met het blad De ZAKENMARKT en de samenwerking met ICT Valley. Deze kennis en het netwerk in de mkb-gemeenschap gebruiken we nu om IT- en telecomaanbieders inzicht te geven in de echte wensen en behoeften van hun eindklanten.”
Dat zal zowel digitaal als in het vakblad Resellers Business het geval zijn, elk op hun eigen wijze, zodat de kracht van de verschillende distributiekanalen zowel separaat als gecombineerd zo goed mogelijk benut worden. Gerie Jansen. “De bottom line is dat we de reseller niet alleen inzicht geven in technologische ontwikkelingen, veranderingen in businessmodellen en de visie hierop van hun vendors, distributeurs en collega-aanbieders. We laten de mkb’er aan het woord die deze diensten afneemt en zijn zo een brug tussen aanbieder en klant.”
De afgelopen maanden heeft de uitgeverij veel gesprekken gevoerd met mkb’ers en resellers. Daarbij kwamen vragen en knelpunten aan bod zoals: hoe ervaart het mkb de diensten van resellers, hoe kan een aanbieder zijn (potentiële) klanten beter bedienen. Maar ook: wat hebben resellers nodig van distributeurs en vendors om zo hun klant beter te bedienen? Het eindresultaat zal vanaf april bij u op mat liggen en voor die tijd al online beschikbaar zijn.
Het platform Resellers Business heeft de reseller als doelgroep, maar biedt ook producenten, leveranciers en distributeurs de mogelijkheid om hun visie op de markt te verwoorden. Welke technische ontwikkelingen komen eraan en hoe vertalen producenten, leveranciers en distributeurs dit naar praktische tools waarmee zij de reseller helpen zijn klant te helpen? De MEDIAKIT 2013 kunt u aanvragen via sales@resellersbusiness.nl