Nieuws

Tollring breidt zich in Nederland uit met benoeming van Erica Bleij

10 feb 2020 - Categorie: Personalia

Tollring, de softwareontwikkelaar achter de marktleidende communicatie-analyse, call recording en anti-fraude product iCall Suite, heeft Erica Bleij aangesteld als European Regional Account Manager om toezicht te houden op de klantaccounts en de ondersteuning van de regionale partners te verbeteren.


Tony Martino en Erica Bleij

 

De aanstelling van Erica maakt deel uit van de ambitieuze plannen van Tollring voor groei in Nederland en Europa. Het bedrijf heeft de basis gelegd voor het komende jaar door uitgebreid te herinvesteren in haar mensen, product en processen om excellentie te stimuleren, zowel intern als voor haar channelpartners.

 

Erica heeft meer dan 23 jaar ervaring in business to business verkoop. Bij Nimava Group B.V. Telecom- en IT-distributeur in Nederland heeft Erica een belangrijke bijdrage geleverd aan de zakelijke doelstellingen van het bedrijf.  Ze was verantwoordelijk voor de klantaccounts, beheerde de relaties met Europese partners en werkte samen met klanten en partners op regelmatige distributeursevenementen. 

 

Erica's aanstelling maakt deel uit van een toename van 20 procent in het aantal medewerkers van Tollring in de afgelopen 12 maanden. Het bedrijf heeft ook de investeringen in al haar mensen verhoogd door middel van interne en extern geleide trainingsprogramma's, geherstructureerde afdelingen en cross-functionele teams om de rollen en verantwoordelijkheden duidelijk te definiëren en heeft aanzienlijk geïnvesteerd in bedrijfsbrede procesmanagementhulpmiddelen.

 

Tony Martino, CEO van Tollring: "Erica's kennis en ervaring in Nederland en in heel Europa zal van groot nut zijn voor onze partners en klanten. We breiden onze activiteiten in de hele regio uit en Erica zal een cruciale rol spelen om ons te helpen onze boeiende productroadmap te realiseren met haar uitgebreide kennis van de manier waarop het kanaal en de bedrijven in het gebied opereren".

 

De strategie van Tollring voor 2020 omvat de introductie van de volgende iteratie van iCall Suite als een van de meest innovatieve producten op de markt wat betreft het vermogen om klantinteracties in een hele organisatie te analyseren. Met iCall Suite kunnen klantgerichte teams oproepen op elk apparaat registreren, monitoren en analyseren, waarbij kritieke zakelijke oproepgegevens op dashboards en wallboards worden gevisualiseerd.   De nieuwste update stelt Tollring in staat om te profiteren van recente overwinningen in nieuwere gebieden over de hele wereld dankzij de aanzienlijke investering in productlokalisatie en partnerbeheer. Niet in de laatste plaats kan de propositie worden geschaald om te voldoen aan de vraag van de klant door middel van commerciële vereenvoudiging, robuustheid, veerkracht en veiligheid in het hart.

 

Erica zegt: "De toekomst van de telecommarkt is hosted voice, en dit sluit goed aan bij de strategieën van Tollring. De afgelopen jaren is de hosted markt in Nederland enorm gegroeid, maar er zijn nog steeds bedrijven die kiezen voor on-premise PBX-oplossingen. De hybride oplossing van Tollring kan de bedrijven met de huidige on-premise behoeften ondersteunen en tegelijkertijd toegang bieden tot technologieën die in de toekomst aanzienlijke voordelen zullen opleveren.

 

"Ik heb altijd graag zaken gedaan met Tollring, niet alleen omdat iCall Suite zo'n geweldig product is, maar ook omdat het bedrijf een uitstekend team heeft. Ik kijk ernaar uit om onze klanten de allerbeste verkoopondersteuning te bieden en om onze telecomaanbieders, carriers en VAR's in heel Europa te helpen om te profiteren van de diensten van Tollring".