Nieuws

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

26 mei 2020 - Categorie: Storage

Flexibel verbruiksmodel, installatie op afstand, mobiele app en andere zaken om te kunnen voldoen aan snel veranderende vraag in infrastructuren


Vanwege de buitengewone zakelijke en sociale uitdagingen die COVID-19 stelt, kondigt Pure Storage een reeks flexibiliteitsprogramma's aan om klanten extra hulp te bieden bij het omgaan met de veranderende vraag naar resources en nieuwe manieren van werken in een snel veranderende omgeving.

 

Organisaties hebben overal een enorme toename gezien van de behoefte aan ondersteuning voor remote medewerkers. Voor veel organisaties heeft dit geleid tot urgente en niet gebudgetteerde storage behoefte om de infrastructuur te verbeteren die nodig is voor belangrijke applicaties en diensten. Hierdoor is de vraag naar meer flexibele consumptiemodellen toegenomen. Andere hebben manieren nodig om met nieuwe systemen aan de slag te gaan, zelfs als het niet mogelijk is om teams ter plaatse te hebben. Met deze nieuwe programma's biedt Pure een one-stop resource voor bedrijven die zich extra inspannen voor hun eigen klanten en eindgebruikers. De focus ligt op het bieden van wat zij het meest nodig hebben wanneer ze te maken krijgen met nieuwe en urgente uitdagingen.

 

“Technologie zorgt niet voor een verlichting van wat er nu wereldwijd gebeurt, maar speelt wel een cruciale rol als het gaat om innovatieve oplossingen die de wereldeconomie in beweging houden”, zegt Joe Pinto, Chief Customer Experience Officer bij Pure Storage. “We hebben hier allemaal mee te maken en we voelen het als onze verantwoordelijkheid om onze klanten en onze gemeenschap te helpen zo goed mogelijk met deze nieuwe realiteit om te gaan”.

 

De nieuwe flexibiliteitsprogramma's van Pure omvatten:

 

Flexibele verbruiksmodellen. Pure as-a-Service wordt de eerste drie maanden gratis aangeboden voor nieuwe klanten met een contractduur van 12 maanden of meer, of zes maanden gratis als de contracttermijn 24 maanden is. Dit aanbod van Storage-as-a-Service is een nutsvoorziening waarvoor klanten betalen op basis van het gebruik. Dit helpt klanten om de kosten voor langere tijd te managen zonder een langetermijncontract, vooral in een periode waarin het moeilijk kan zijn om te voorspellen wat nodig zal zijn.

 

Aangezien veel klanten bovendien te kampen hebben met beperkte toegang tot IT-faciliteiten en moeilijk IT-personeel kunnen vinden, zijn de operationele voordelen van een abonnement op een dienst groot. Pure as-a-Service schaalt op of krimpt in naarmate het gebruik verandert, en die elasticiteit biedt een garantie voor klanten die zich zorgen maken over een tekort aan opslagcapaciteit.

 

VDI, maar dan goed. Voor ondernemingen kan de plotselinge toename van de ondersteuning van remote medewerkers uitdagingen met zich meebrengen, zoals groeipijnen in hun IT-infrastructuur. De Modern Data Experience van Pure biedt een snel, veerkrachtig, eenvoudig te beheren en op te schalen all-flash platform voor Virtual Desktop Infrastructures (VDI). Pure werkt samen met Cisco om vooraf geconfigureerde, schaalbare VDI-oplossingsbundels aan te bieden die beginnen bij 1.000 desktops.

 

Opties voor installatie op afstand. De behoefte aan betrouwbare dataservices neemt exponentieel toe naarmate meer remote medewerkers toegang tot bedrijfsdata nodig hebben. Pure kan met Remote Installation Service voor FlashBlade en FlashArray deze services inrichten, zelfs wanneer het voor Pure-teams niet mogelijk is om fysiek bij de klant te werken.

 

Klanten kunnen ook zelf de installatie uitvoeren, met ondersteuning van Pure via een videoconferentie, of Pure de installatie voor hen laten doen. Hoe dan ook, de nieuwe installatiedienst op afstand wordt mogelijk gemaakt door nieuwe functies in Purity, Pure’s Customer Experience (CX) deliveryteam en een krachtige verzameling door Pure in de praktijk geteste scripts.

 

Mobiel systeembeheer en assistentie. Klanten hebben direct toegang nodig tot informatie over hun storage-inventaris, capaciteitsverbruik en performance, ongeacht waar ze werken. De Pure1 Mobile app biedt een volledig overzicht van kritieke systeeminformatie en maakt het mogelijk om Remote Assist vanaf vrijwel elke locatie in te schakelen. Pure Support kan dan op afstand diagnostische informatie leveren of systeemupgrades uitvoeren.

 

Self-service demos. Om snel en eenvoudig Pure producten en oplossingen te evalueren zonder dat er hardware naar een fysieke locatie hoeft te worden verscheept, kunnen klanten self service, on-demand instances ervaren van Pure Test Drive en Proof of Concept Labs. Pure1 Workload Planner helpt klanten bij het simuleren van de systeembelasting en capaciteitsvereisten, waardoor nattevingerwerk wordt verminderd en dure fouten in de infrastructuur worden voorkomen. Klanten en prospects kunnen vanaf nu een Test Drive uitproberen.

 

Bijdragen aan de collectieve onderzoeksinspanningen wereldwijd. Zowel dichtbij huis als wereldwijd heeft Pure producten gedoneerd aan bedrijven die betrokken zijn bij de strijd tegen COVID-19. Zo zijn er bijvoorbeeld FlashBlade-units beschikbaar gesteld aan Folding@Home, een gedistribueerd computerproject dat zich bezighoudt met proteïne-onderzoek.

 

Pure en zijn partners zijn er om organisaties te helpen of het nu gaat om een thuiswerk-infrastructuur of om een snelle, eenvoudige en veilige uitbreiding van de bestaande infrastructuur om aan de toegenomen vraag te voldoen.

 

Voor meer informatie: https://www.purestorage.com/nl/